Handelsbetingelser
Generelle oplysninger
Når du handler på www.haloknit.dk accepterer du automatisk nedestående handelsbetingelser. HALO KNIT opfordrer dig til at læse dem godt og grundigt igennem, inden du handler i webshoppen.
BESTILLING
Når du har afgivet en ordre i webshoppen, vil systemet automatisk sende dig en e-mail, med en ordrebekræftelse, en kvittering, hvoraf det fremgår, hvilke varer du har bestilt.
Afgivelse af ordre via webshoppen, er ikke en juridisk bindende aftale. HALO KNIT har derfor altid mulighed for at annullere din ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende situationer. Kvittering/faktura sendes til dig via e-mail, så snart din ordre er afsendt.
BETALING
HALO KNIT modtager betaling med VISA, Mastercard, American Express, Dankort, Visa Elektron og Mobilepay Online. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
HALO KNIT bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
RABATKODER
Rabatkoden skal indtastes i købsforløbet, inden du gennemfører betaling for din ordre. Du kan ikke gøre brug af en rabatkoder efter ordren er gennemført.
Det er kun muligt at bruge én rabatkode pr. ordre.
Rabatkoder er underlagt særlige betingelser. Betingelserne for de individuelle rabatkoder kan variere, og vil fremgå af materialet med den givne kode. Rabatkoder kan IKKE anvendes som betalingsmiddel og kan ikke ombyttes til kontanter, tilgodebevis eller lignende
LEVERING
Levering 1-2 hverdage fra bestilling.
Du vil modtage en e-mail med kvittering og trackingnummer, så snart din ordre er blevet afsendt.
Vi tilbyder følgende leveringsmuligheder i Danmark:
GLS pakkeshop og GLS erhverv.
REKLAMATIONSRET
HALO KNIT bestræber sig altid på at løse reklamationssager så hurtigt som muligt,
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Reklamationer sendes til:
HALO Knit ApS
Godtlandsvej 21, Langholt
9310 Vodskov
Der modtages kun pakker, som sendes direkte til returadressen. Du kan altså ikke sende din returpakke til en pakkeshop. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Du kan, som forbruger i Danmark, finde mere information om reklamation og klager her
FORTRYDELSESRET
Der gives 30 dages fuld returret på varer købt i webshoppen. Gælder ikke udsalgsvarer. Du skal vedlægge en returseddel KLIK HER.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@haloknit.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen.
Hvis du fortryder et køb, skal varen returneres i samme stand som den er modtaget. Det vil sige, at banderolen ikke må være brudt eller beskadiget, ligesom der heller ikke må være brugt af garnet.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen indtil vi har modtaget den retur. Gem derfor forsendelseskvittering samt evt. track and trace nummer.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder dit køb eller en del af dit køb.
Udsalgsvarer kan ikke byttes.
Vi anbefaler, at du køber returfragten gennem os. KLIK HER.
Send din pakke retur til:
HALO Knit ApS
Godtlandsvej 21, Langholt
9310 Vodskov
Pakken skal leveres til adressen. HALO KNIT henter ikke pakker leveret til pakkeshop og modtager ikke pr efterkrav.
Returbeløbet refunderes med samme betalingsmetode, som brugt ved købet.
KLAGEMULIGHEDER - OVERSIGT & LINKS
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos HALO KNIT kan, inden for rimelig tid efter opdagelse af manglen, indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Angiver du en klage her, skal du oplyse HALO KNIT's e-mail adresse som er: kontakt@haloknit.dk
FORBEHOLD OG ANSVARSFRASKRIVELSE
HALO KNIT tager forbehold for eventuelle prisændringer og korrekturfejl, tekniske fejl, afgiftstigninger, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved, eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.
ÆNDRINGER
HALO KNIT forbeholder sig retten til at ændre i handelsbetingelserne til enhver tid. Betingelserne er senest opdateret Maj 2024.
FORTROLIGHEDSPOLITI
HALO KNIT forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.
ANDRE SPØRGSMÅL
Er dit spørgsmål ikke besvaret her på siden, hører vi gerne fra dig via email kontakt@haloknit.dk